Nauczyciel organizuje spotkanie końcowe, na które zaprasza wszystkich uczestników do wspólnej prezentacji wyników zadań i zademonstrowania rysunków dzieci. Po spotkaniu nauczyciel rozmawia z każdą grupą (rodzić+dziecko) indywidualnie i podaje opisową ocenę w punktach (korzystając z poniższej tabeli).
Źródło: amadonervotercerob.blogspot.com
Kryteria oceniania:
|
Podstawowe (1-3 p.) |
Pełne (4-6 p.) |
Rozszerzone (7-9 p.) |
Liczba punktów |
Poprawność odpowiedzi |
Treść jest przedstawiona niedbale, dużo
błędów. Nie wszystkie zadania wykonane. |
Zadania są dobrze wykonane i zaprezentowane.
Czasami zdarzają się drobne błędy i pominięcia. |
Zadania zostały
wykonane bezbłędnie. Nie ma żadnych błędów ani pominięć. |
1-9 |
Estetyka |
Układ jest mało
czytelny. Prezentacja nie jest estetyczna. W niektórych
zadaniach brakuje zrzutów ekranu. |
Zadania są dobrze wykonane i opisane. Zrzuty
ekranu są dołączone do wszystkich przykładów. |
Zadania są
przedstawione w sposób czytelny i kompletny. Odpowiedzi są dobrze opisane i
estetycznie zaprojektowane. |
1-9 |
Zaangażowanie
dziecka i rodzica, umiejętność współpracy |
Brak zaangażowania
w pracę dziecka i rodzica. |
Dziecko i rodzic są częściowo zaangażowani w
proces wykonywania zadania. |
Dziecko i rodzic są w pełni
zaangażowani w proces realizacji zadania. |
1-9 |
Razem liczba punktów |
1-27 |
Sprawdź, jak Ci poszło: |
Liczba punktów |
Super! Macie doskonałą znajomość symboli
narodowych. Bardzo dobrze poradziliście sobie ze wszystkimi zadaniami i każdy
z Was wniósł ogromny wkład w wykonanie zadania. |
27-24 |
Bardzo dobrze! Potrafiliście organizować
pracę w zespole i poradziliście sobie z zadaniami. Teraz musicie sprawdzić
swoją pracę pod kątem błędów, aby poprawić swój wynik. |
23-17 |
Wykonaliście dobrą
robotę i dowiedzieliście się nowych informacji. Chwilami brakowało Wam pracy
zespołowej, co powodowało, że niektóre zadania nie były w pełni zrobione.
Spróbujcie ponownie wspólnie wykonać zadania i poprawić swój wynik. |
16-10 |
Niestety, nie wykonaliście zadania do końca i
zignorowaliście część z nich. Brak pracy zespołowej wpłynął na jakość
wykonywanych zadań. Spróbujcie ponownie RAZEM wykonać zadania i uniknąć
błędów. |
9-0 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz